martes, 31 de julio de 2012

A MIÑA FAMILIA RUSA


Mentres a miña sobriña Candela e máis eu xogamos un sábado pola mañá na miña cama, chégame un sms ao móbil que está sobre a mesiña de noite. 

CANDELA: Que foi eso? O móbil?
EU: Sí… deixa que vou mirar quen é… Ah! Un mensaje!
CANDELA: E de quen é?
EU: Non sei si cho poido dicir…
CANDELA: Por que?
EU: Porque é un secreto que temos na familia e que aínda non cho contamos…
CANDELA: Cal é o secreto?
EU: Prométesme que non llo vas dicir a naide?
CANDELA: Sí!
EU: A ver, tú sabes que abuela, cando era nova, foi ximnasta olímpica, non?

(Pon cara rara).

EU: Pois resulta que viveu en Rusia porque alí estaban as mellores ximnastas do mundo, estaba ela, Nadia Comaneci e todas estas… as mellores… Abuela entrenaba moito, día e noite, moitas horas, e pasou alí moitos anos, ganou moitas medallas, case todas de plata… e conoceu a outro atleta, Sergei, un home moi guapo e moi forte, estaban enamorados e tiveron unha filla, Yvanna, que é medio irmá de mamá, de Angélica e miña.

(A súa cara é aínda máis rara pero presta atención).

EU: E nada, que me mandou ahora un mensaje pa dicirme que, ao mellor, ven comer hoxe…
CANDELA: Hoxe?
EU: Sí!
CANDELA: Aquí? A Foz?
EU: Sí, teño que diriclle a abuela que vai vir…
CANDELA: E abuelo sábeo?
EU: Sí que o sabe pero, xa sabes, ponse un pouco celoso cando escoita falar de Sergei…
CANDELA: Xa…
EU: É que abuelo peleouse con Sergei unha vez que a veu ver a España, a Madrid, cando abuela era bailarina do ballet nacional…
CANDELA: Foi bailarina de ballet?
EU: Claro! Das mellores tamén. Tiñas que ver o ben que lle quedaban as mallas no escenario…
CANDELA: Pero eu nunca vin a abuela con mallas…
EU: Porque solo as poñía pa bailar Candela… e ahora xa é maior e prefire as faldas...
CANDELA: E por que nunca fala desa filla?
EU: Porque vive en Moscú con seu pai e porque quere que abuela volva pa Rusia e nos deixe a nosoutros aquí.
CANDELA: É mala…
EU: Non é mala… quere estar con súa mai.
CANDELA: E abuela a quen prefiere?
EU: Non sei… creo que aos de Foz, a nosoutros, aínda que a veces ten pena por ter deixado a súa vida aló… Xa ves! Seguramente hoxe conozas a túa tía Yvanna…
CANDELA: Pois eu non quero conocela.
EU: É moi guapa, xa verás!
CANDELA: Dame igual…
EU: Mira que si abuela nos deixa e volve para aló…
CANDELA: Non nos vai deixar…
EU: Non sei que che diga, creo que aínda sinte algo polo seu Sergei…
CANDELA: Voulle preguntar…

(Candela érguese da cama e vai ata a cociña falar coa súa avóa do asunto).

No hay comentarios:

Publicar un comentario