domingo, 18 de mayo de 2014

DOMINGO


A: As metáforas non me gustan, tío, ou sexa que fala claro, vale?

B: Mira… non me jodas! Non será que non as entendes?

A: Pero que dices? Sei o que é unha metáfora… e moitas máis cousas.

B: Xa, xa…

A: E logo que pensas? Que sólo acabaches ti a secundaria?

B: Eu non a acabei que me expulsaron, pallaso!

A: Bueno, pois eu sí, e non seguín porque non me saleu dos huevos.

B: Vale ministro…

A: Sei o que é unha metáfora e as frases compuestas e todo eso…

B: Que eminencia! Andas polo Nobel, ou?

A: Es tú máis listo seguro….

B: Algo máis sí creo eu.

A: A ver logo, faime unha metáfora.

B: Non me dá a gana, faina tú.

A: Pois fáigocha cando queira.

B: Veña…

A: Como a ques?

B: Que?

A: Que de que tipo a ques… non oes ben ou que, pailán?

B: Vouche pegar un hostiazo nos dentes…

A: Vas…

B: A ver logo…

A: Ja-món, Mon-ja.

B: Como?

A: Ja-món, Mon-ja.

B: E suponse que eso é unha metáfora?

A: Home, pois claro.

B: Hai que ser pardillo...

A: Ja-món, Mon-ja. Se o dices mui rápido acabas dicindo o mismo.

B: Ai naná!

A: Bueno, pois nada, non é logo, é o que che día a ti a gana…

B: Pero ese é capicúa… non unha metáfora…

A: Capicúa é cos números… por exemplo, 2014… 1420.

B: Hai que ser burro! Sería 2014… 4102!

A: Xusto oh!

B: Eres coma pé de molete…

A: Desde logo, non sei como non te fan fillo predilecto porque es o 
máis listillo que hai na volta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario