domingo, 3 de febrero de 2013

PEDRADAS



"Si la sociedad española se creyera que esto es verdad, se indignaría. Pero los indignados somos el PP". (María Dolores de Cospedal).

“Nadie del PP ha tenido que ver con la trama de corrupción”. (Resposta de Rajoy, arropado por todo o partido, horas desoís de estalar o caso coas detención de Correa e Crespo).

“Desmiento de plano la información aparecida hoy”. (Resposta de Francisco Camps á publicación de que recibirá traxes regalados).

“Nadie podrá probar que Bárcenas no es inocente”. (Rajoy, ao coñecerse a investigación contra o tesoureiro).

“Es un montaje”. (O PP en tropel, ante o informe policial sobre financiación ilegal do PP valenciano).

“Ha quedado acreditado que no existe ninguna trama de financiación ilegal del PP, sino una trama para aprovecharse del PP”. (Rajoy en 2010).

“No me consta”. (Cospedal, sobre os sobresoldos no PP).

“Bárcenas no se ha beneficiado de la amnistía fiscal”. Facenda, Montoro e o PP, todos a unha).

“En el PP nadie ha cobrado sobresueldos”. (Argumentario repetido nos últimos días).



Lembro cando tiña nove anos. Uns amigos e máis eu, estivéramos fumando unha semana enteira un cartón de Coronas nunha palleira do barrio. Veña caladas e caladas, veña mareos e mareos. Un día escapando do dono da palleira, atopeime coa miña irmá, maior ca min, que debeu percibir o cheiro. Levoume á casa e púxome diante do meu pai. "Que pasa? A que ules? Fumaches?" - me preguntou. "Non!" - contestei. "Bótame o aliento!" - ordeou. Abrín a boca e deixei sair unha bofarada rancia froito daquel material. Sen darme tempo a máis cousa, levei tal hostia de man aberta na cara (a única) que me quedaron os dentes tremendo na boca. Merecida.
A negación do obvio. Que recurso tan vello… e tan doado de derrubar...




No hay comentarios:

Publicar un comentario